Content / SoMe


Sociale medier fylder vores hverdage enormt meget, og det kan skabe vækst i dit firma, hvis du bruger din tid rigtigt på det. Nogen kalder det gratis markedføring, men det koster tid, og tid er penge.  Derfor er det enormt vigtigt at du dykker ind i, hvordan man skal markedføre sig selv på de sociale medier, så det i sidste ende kan konvertere flere potentielle kunder til din hjemmeside.

Her har jeg taget et par vigtige elementer, som kan styrke din content.

Produktbilleder: Hvis du driver en virksomhed, kan du dele billeder af dine produkter. Dette kan omfatte produktanmeldelser, demonstrationer eller blot visuelle præsentationer af, hvad du sælger.

Bag-scener-billeder: Del billeder af, hvad der foregår bag kulisserne i din virksomhed eller i dit liv. Dette giver dine følgere et indblik i din proces og skaber en mere personlig forbindelse.

Bruger-genererede indhold: Del billeder, videoer eller anmeldelser fra dine tilfredse kunder eller følgere. Dette viser social bekræftelse af dit brand og opfordrer til brugerinteraktion.

Hændelsesbilleder: Del billeder fra arrangementer, konferencer eller begivenheder, du deltager i. Dette giver en følelse af aktivitet og engagement.

Fotografier af dine ansatte: Vis dit team og skab en mere menneskelig forbindelse til dit brand. Dette kan også inkludere ansættelsesjubilæer, fødselsdage og lignende begivenheder.

Tutorials og how-to-billeder: Hvis det er relevant for din niche, kan du dele skridt-for-skridt vejledninger i billedform eller video.

Produktanmeldelser: Del billeder og anmeldelser fra kunder eller eksperter for at demonstrere kvaliteten af dine produkter eller tjenester.

Husk altid at tilpasse dine billeder til din målgruppe og din branding. Kvaliteten af billederne, deres relevans og timingen af indlæggene spiller også en vigtig rolle i din sociale mediestrategi.


Hjemmeside

Skal din hjemmeside have helt nye og opdateret billeder, som giver et godt blikfang og førstehåndsindtryk? Læs mere...

Produkt

Har du en webshop og føler at du er ved at drukne i produktbilleder som har forskellige udtryk og ingen rød tråd? Læs mere...

Mode

Har du en tøjbutik eller et tøj-brand, som mangler nye billeder med modeller iført i tøjet? Både til webshoppen og SoMe. Læs mere...


Using Format